و





شعر(دختر رشتی)

بیا بخون خودت لطفا
















و

وقتی که تنهایی میاد ، حس می کنم که بی کسم
ثانیه ها نمی گذرن ، هیچ موقع فردا نمیآد
دلم دیگه زندگی رو با اینهمه درد نمیخواد
.
دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها شده ام
دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام…
.
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم
.
اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست
.

من و غم همچون برادر ، دست الفت داده ایم
رشته ی این دوستی محکم کند تنهایی ام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط دختر رشتی در سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 18:10

درباره ی ما

چیزی واسه گفتن ندارم.

دختر رشتی

»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 25027
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

چت روم
خرید عینک آفتابی ساعت مچی عینک دودی خرید عینک ویفری خرید عینک مردانه فروشگاه عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید ساعت دیواری فروشگاه ساعت دیواری ساعت مچی اوقات شرعی